srijeda, 20. rujna 2023.

 

Energetske pločice

 




Pločice nam vrlo često znaju biti međuobrok, bar meni, ponekad i obrok kada sam u gužvi ali to je stvarno jako rijetko i ne preporuča se, a u toj situaciji, puno bolja opcija je napraviti ih doma sam. Priprema je stvarno jednostavna kada dođeš do pravog omjera sastojaka. Moram priznati da su me poprilično namučile i nije uvijek jednostavno doći do pravog omjera kako bi ispalo ok, ali uspjela sam i kako sam vam i obećala dijelim i recept s Vama. Vrijeme pripreme je cca 30 minuta i stvarno je jednostavno 😊

 

Sastojci:

©       1 šalica maslaca od kikirikija

©       4 žlice otopljenog kokosovog ulja

©       ½ šalice javorovog sirupa ili meda

©       2 šalice zobenih

©       ½ šalice nasjeckanih badema

©       ½ šalice bundevih sjemenki

©       ¼ šalice goji bobica/brusnica

©       2 žlice chia sjemenki

©       1 žličica cimeta

 

 


Posebno izmiješati suhe sastojke, a posebno maslac, kokosovo ulje i med/javorov sirup. Sjediniti smjesu i rasporediti na papir za pečenje, debljine 1 cm, ili u kalup obložen papirom.

Kao mjeru možete uzeti bilo koju šalicu ali onda istu koristite cijelo vrijeme.

Ostaviti u hladnjaku najbolje preko noći da se dobro stegne. Rezati na pločice i možete jednu stranu umočiti u čokoladu ili kao ja preliti malo preljevom kakaa i javorovog sirupa.

Pločice možete držati u hladnjaku do 3 mjeseca ako izdrže toliko ;) 

Sastojke možete kombinirati, što volite, suhe marelice, čokoladne kapljice, orašide bilo koje, sezam, smo si pripazite da omjer bude ok i javite utiske 😊

 

 


Nema komentara:

Objavi komentar

    Č OKOLADNI TART S JAGODAMA     Podloga: ©        180 g badema ©        140 g datulja ©        1 žlica kakaa ©        2-3...