ponedjeljak, 8. siječnja 2024.

 

SLATKO, BRZO I JEDNOSTAVNO


 

Da godinu otvorimo jednim jednostavnim i brzinskim desertom. Za nenajavljene goste, uz čaj za zimske večeri ili jednostavno kada Vam se jede nešto slatko 😊

 

 

Biskvit:

©       150 g pirovog integralnog brašna

©       150 g lješnjaka/badema/oraha

©       250 g datulja

©       400 ml biljnog mlijeka

©       Naribana korica jedne naranče

©       20 g grožđica

©       30 g otopljenog kokosovog ulja

©       20 g kakaa

©       Malo sode bikarbone

©       Maline, sjeckani lješnjaci, čoko kapljice




Koristila sam lješnjake ovaj put, možete ih ispržiti radi intenzivnijeg okusa, ja nisam. Usitniti u blenderu ili ih jednostavno samljeti. Pomiješati sa suhim sastojcima.

Datulje usitniti u pastu, ja sam dodala 200 ml bademovog mlijeka, bilo mi je dosta da se dobije lijepa kremasta struktura.

Pomiješati sa suhim sastojcima i lijepo sjediniti smjesu sa ostatkom mlijeka i otopljenim kokosovim uljem.

Posipala sam sjeckanim lješnjacima, čoko kapljicama i dio svježim malinama, to sam imala, ali isto možete kombinirati sa dostupnim namirnicama.

Smjesu rasporediti u duguljasti kalup obložen papirom za pečenje, možete peći i kao kuglof, u kalupu za tortu, izbor je vaš, cca 30 min na 180 stupnjeva, prilagodite vrijeme Vašoj pećnici.

 


Rashladiti i uživati u okusu 😊

Dobar tek



Nema komentara:

Objavi komentar

    Č OKOLADNI TART S JAGODAMA     Podloga: ©        180 g badema ©        140 g datulja ©        1 žlica kakaa ©        2-3...