srijeda, 13. rujna 2023.

 

AVOCADO TART SA DŽEMOM OD KUPINA

 


Meni jedna posebna torta, rođendanska, za jednu posebnu osobu, na prvu, možda neobične kombinacije ali kada se okusi izmiješaju, dobije se torta za koju će se uvijek tražiti još  😊

 

Tijesto:

©       ½ šalice rižinog brašna

©       ½ šalice bademovog brašna

©       ½ šalice zobenog brašna

©       2 žlice meda

©       2 žlice kokosovog ulja

©       2 žlice mljevenog lana

©       Aroma vanilije

©       ¼ šalice biljnog mlijeka

Pomiješati sve sastojke, umijesiti tijesto dok ne postane homogeno, prema potrebi dodati još malo brašna, ja sam dodala zobeno. Razviti ili utisnuti u kalup za tart sa odvojivim dnom da se kasnije može lakše izvaditi iz kalupa. Peći u pečnici na 200 stupnjeva oko 20 minuta.

 

Džem od kupina sa chia sjemenkama:

©       100 g kupina žlica grčkog jogurta

©       2 žlice chia sjemenki

©       2-3 žlice meda ili javorovog sirupa

Kupine sam imala smrznute pa sam ih prokuhala  20-ak minuta,  dodati chia sjemenke i med. Džem sam napravila prvi i ostavila malo da se ohladi. Premazati preko podloge.



Krema:

©       2 zrela avocada

©       ¼ šalice meda

©       ¼ šalice kokosovog ulja

©       180 g čokolade min 70% kakaa

©       Aroma vanilije

©       3 žlice kakaa

Čokoladu otopiti sa kokosovim uljem, avocado, med, vaniliju i kakao izmješati u kremu i dodati otopljenu čokoladu. Premazati preko ohlađene podloge i džema. Ostaviti u hladnjaku bar tri sata prije posluživanja. Kod tijesta sam odvojila mali dio i ispekla oblike za dekoraciju kasnije.



Dobar tek

Nema komentara:

Objavi komentar

    Č OKOLADNI TART S JAGODAMA     Podloga: ©        180 g badema ©        140 g datulja ©        1 žlica kakaa ©        2-3...