petak, 18. kolovoza 2023.

 

Čokoladne košarice s malinama

 


Ljeto  i voće su uvijek dobra kombinacija, a tek maline i čokolada 😊

Podloga:

©       80 g badema

©       7-8 datulja

©       ½ žlice otopljenog kokosovog ulja

©       1 žlica kakaa

©       3-4 žlice biljnog ili običnog mlijeka

 

Sastojke zajedno ubaciti u blender i izmiksati, kada probate prstima mora se lijepo dati oblikovati. Utisnuti u kalupe za maffine, ja sam koristila silikonske kalupe.

Ova količina je dovoljna za 10 kalupa.

Čokoladna krema:

©       3 žlice rashlađene kokosove kreme iz konzerve

©       3-4 kockice rastopljene čokolade

Povezati sastojke i rasporediti po podlozi. U sredinu svake košarice sam utisnula svježu malinu.

Krema od malina:

©       50 g malina

©       Ostatak kreme od kokosa iz konzerve

©       4-5 žlica javorovog sirupa

©       5-10 g kakao maslaca

 

Maline zgnječiti vilicom, a kakao maslac otopiti na pari. Povezati sve sastojke i rasporediti kao zadnji sloj na košarice.

Staviti u zamrzivač, najbolje preko noći. Izvaditi ih iz kalupa (zato su super silikonski kalupi jer se lako iz njih vade).

Možete ih servirati uz svježe maline, čokoladni preljev za koji sam vam već pisala u prethodnim receptima. U nedostatku svježih ja sam koristila dehidrirane maline. Ali taj dio prepuštam Vama na volju.

Držati u hladnjaku prije posluživanja i uživajte u okusu.




 

Nema komentara:

Objavi komentar

    Č OKOLADNI TART S JAGODAMA     Podloga: ©        180 g badema ©        140 g datulja ©        1 žlica kakaa ©        2-3...